Isnin, 7 Disember 2009

MALAM TAUTAN KASIH -PASTIku berAMAL

6 Disember 2009, PASTI dan Jabatan AMAL Kawasan Kota Raja mengadakan majlis Malam Tautan Kasih bersama Presiden PAS, YB Datuk Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang di Dewan Serbaguna Pejabat Daerah Klang. Majlis yang diadakan untuk mengumpul dana pembangunan PASTI dan Jabatan AMAL berjaya menarik lebih 500 orang penderma hadir ke majlis tersebut. Majlis diserikan dengan persembahan daripada Sdr Mahmud Mastam yang memukau hadirin dengan lagu-lagunya yang mengusik jiwa nurani. Tayangan video dan slide daripada PASTI dan Jabatan AMAL juga dipersembahkan sebagai selingan antara beberapa ucapan pemimpin yang hadir di antaranya YDP Kota Raja, Cikgu Jaafar bin Shamsudin dan Ahli Parlimen Kota Raja, YB Dr. Siti Mariah binti Mahmud. Di akhir majlis, anugerah Tokoh kepada YgBhg. Ustaz Hambari telah disampaikan oleh YB Tuan Guru Presiden PAS.

PASTI Kawasan Kota Raja mengucapkan ribuan terima kasih di atas usaha gigih semua pihak yang menjayakan majlis ini dan para penderma dana pembangunan PASTI Kota Raja. 

Para hadirin yang memenuhi dewan.


Penyambut Tetamu muslimat daripada kalangan MGP kawasan

Sdr Mahmud - bintang di majlis ini.

YB Dr Siti Mariah Mahmud memberikan ucapan aluan.

YB Tuan Guru Presiden menyampaikan amanat dan mutiara ilmu kepada hadirin

Meja makan VIP.

Pengarah Program, Sdr Mohd Nor Basiron melayani para tetamu kehormat. Turut hadir YB Khalid Abdul Samad, Ahli Parlimen Shah Alam dan YB Tn Shuhaimi Shafie, ADUN Sri Muda.

Kaum India juga turut memberi sokongan.


Ust Hj Hambari dianugerahi Tokoh PAS Kota Raja.


Terima kasih kepada semua yang memberi sokongan.

Gambar lain akan menyusul kemudian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan