Isnin, 10 Mei 2010

Pesta Sukan PASTI Negeri Selangor Meriah

Alhamdulillah, Pesta Sukan PASTI Negeri Selangor berjaya dilangsungkan dengan meriahnya di padang Dewan Sukan Klang, Sri Andalas semalam. Sebanyak 19 Kontinjen PASTI Kawasan dari seluruh Negeri Selangor telah menyertai pesta sukan kali ini dengan penuh semangat kesukanan dan ukhwah yang tinggi. Pesta Sukan ini telah dirasmikan oleh YB Dr Halimah Ali, Pengerusi Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Negeri Selangor.



Tahniah kepada 2 pasukan bola sepak dan bola jaring PASTI Kota Raja yang mempamirkan daya juang yang tinggi walaupun gagal ke final. Pasukan bola sepak Kota Raja pula terpaksa akur dengan kehebatan Pasukan Hulu Selangor di separuh akhir walaupun menjadi juara kumpulan pada peringkat awal. Semoga di tahun hadapan, skuad Kota Raja akan lebih menyerlah lagi. Tahniah kepada PASTI kawasan Serdang yang mengungguli kejuaraan bola sepak dan bola jaring pada tahun ini.

Pasti Kawasan Kota raja mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan acara besar ini terutama kepada petugas-petugas daripada PASTI dan MGP Negeri Selangor, PASTI dan MGP Kawasan-kawasan, DPP Kota Raja, Briged Muslimat dan Nisa', Jabatan Amal Kota Raja dan lain-lain lagi. Tidak dilupakan juga kepada YDP PAS Kota Raja, Cikgu Jaafar bin Shamsuddin, Ahli Majlis MPK Zon 49B, Tn Hj Termizi bin Ismail yang banyak membantu melicinkan perjalanan Pesta Sukan Negeri Selangor 2010.


Kemeriahan di tapak program Pesta Sukan PASTI


Ketibaan YB Dr Halimah disambut Timbalan Pengarah PASTI dan Ketua MGP Selangor


Kontinjen PASTI Kota Raja ceria di acara perbarisan




Ikrar Sukan


Pasukan Bola Sepak Kota Raja sempat bergambar bersama Cikgu Jaafar (YDP), En Zainal (KPP), En Balasekaran (KKPP), En Azman (PASTI Kota Raja) dan En Jozie Rizal (Jurulatih pasukan).




Pasukan Bola Jaring Kota Raja bertemu pasukan Gombak





Scoreboard bola sepak


Walaupun berlainan pasukan ikatan ukhuwah diperkukuhkan.


Bahagian Pendaftaran


MGP Kota Raja yang bertugas dari mula hingga akhir program


YDP PAS Kota Raja, Cikgu Jaafar dan Ahli Majlis MPK, Hj Termizi turut meraikan Pesta Sukan


Sdr Ryne, Pengerusi PASTI Kota Raja berucap di majlis penutup

1 ulasan:

  1. Syabas and Tahniah PASTI Kota Raja yg sangat berjaya sebagai tuan rumah menganjurkan Pesta Sukan PASTI Selangor 2010.

    Moga terus succes selalu, maaf tak dapat hadir, ada tugasan yang yang perlu dibuat.

    BalasPadam